Често Задавани Въпроси

Трябва ли да се регистрирам, за да закупя стока?

Да, за да закупите стока от онлайн магазина, е необходимо да се регистрирате.

Поръчка може да направите и на телефон: +359 889 899 188

Каква е разликата между натурални и био (органични) продукти?

Натурални” са продуктите, които съдържат естествени, а не синтетични съставки, предимно на растителна основа, но могат да съдържат и компоненти от животински произход, като мед и мляко.

Понятията „био” и „органик“ са еквивалентни и изискват съставките не само да са натурални, но и да произхождат от биологично земеделие. Биологичното земеделие разчита на набор от цели, принципи и практики, чието предназначение е да се сведе до минимум човешкото въздействие върху околната среда и да се осигури функциониране на земеделската система по възможно най-естествения, близък до природата начин.

Съществуват световни и европейски сертификати, които гарантират качеството на сертифицираните от тях продукти. Тези сертификати имат своите отличителни знаци, които биват поставяни върху одобрените продукти. Сертификатите за био продукти обикновено изискват около 95% от съставките да са от биологично земеделие. Сертификатите за натурални продукти изискват около същия процент натурални съставки. Все пак има различия между отделните сертифициращи организации и в нивото им на строгост към съставките.

Водещи сертифициращи организации в областта на храните и хранителните добавки са BIO, NATURLANDECOCERT, ORGANIC, ORGANIC EU,

За да може да се нарича Био, продукът трябва да притежава био сертификат, издаден от био сертифицираща организация, след строг контрол на съставките от самото им извличане и създаване до финалната опаковка.

Био сертификатът се издава всяка година – т.е. био продуктите се проверяват ежегодно.

Доставката до адрес ли е?

Да, доставката е до адрес. Поръчката се доставя до входната врата, освен ако в описанието на конкретен артикул не е посочено друго.

Колко струва доставката?

При поръчка над 100 лв. доставката е БЕЗПЛАТНА за цяла България. Цената на доставката за поръчка под 100 лв. е 5.00 лв.

* Цените за доставка са приложими за стандартна доставка. Възможно е да има допълнителни разходи, напр. поради теглото, размера или свойствата на продуктите.

Как да платя, трябва ли да имам кредитна карта?

Не е задължително да имате кредитна или дебитна карта, за да платите поръчка в онлайн магазин Пюър Руутс

Другите начини за плащане са:

– Наложен платеж (плащане в брой при получаване на пратката)

– Банков превод

 

Как да знам, че поръчката ми е приета и ще бъде доставена?


Когато получим поръчката Ви, Вие ще получите потвърждаващ e-mail, че поръчката Ви е приета, ако не получите e-mail, моля свържете се с нас на телефон +359 889 899 188 или e-mail office@pureroots.bg

Отказ

По време на всеки един етап от оформянето и потвърждаването на поръчката, Вие имате право да се откажете от направената поръчка. Когато поръчката вече е активирана няма как да бъде прекратена!

В случай, че настъпи каквато и да било промяна по отношение на съдържанието, стойността, условията и сроковете за доставка на направена поръчка, ще Ви информираме чрез телефонен разговор или с e-mail и поръчката няма да бъде изпратена, ако не получим личното Ви съгласие с променените условия.

При всяка поръчка, която вече е доставена на Вашия адрес или е доставена в офис на куриерска фирма, по ваш избор и направите отказ по-горе упоменатите условия, заплащате траспортните разходи. В случай, че откажете да заплатите, компанията получава правото си да прекрати всякакви бъдещи доставки към вас. И вие влизате в системата ни като некоректен и нелоялен клиент.

Уважаеми клиенти, информираме Ви, че съгласно разпоредбите на Закона за защита на потребителите, имате правото да се откажете от закупения от Вас продукт без да дължите обезщетение или неустойка и без да посочвате причина за отказа. Това право можете да упражните в срок от 14 работни дни считано от датата, на която сте получили съответния продукт и при условие, че съхраните получения продукт, неговото качество и безопасност през този срок. Съхранението на продукт включва запазване и неунищожаване на оригиналните опаковки на продуктите, непремахване на етикети от всякакъв вид върху продуктите или скачени с продуктите, неконсумиране на продукти, предназначени за консумиране, и други подобни действия или неизвършване на действия. Необходимо е, да включите оригиналната фактура или поръчка, с която сте получили продуктите.

При отказ и връщане на продукти, ние ще Ви възстановим пълния размер на заплатените от Вас суми за стойността на продуктите (цената с ДДС, която сте заплатили за тях). Транспортните разходи за доставяне на продуктите от нас към Вас, ще бъдат за наша сметка.

Отказаните от Вас продукти, можете да замените с други или да възстановим стойността им, ако не желаете замяна. Възстановяваме стойността на продуктите и стойността на доставката. Транспортните разходи за доставяне на продуктите от нас към Вас, ще бъдат за наша сметка.

Всички суми, платени при доставка или на място, възстановяваме само по банков път на Ваша лична сметка в срок до 14 дни от датата, на която сте ни уведомили за Вашия отказ от поръчка. Всички суми, платени с дебитна/кредитна карта, възстановяваме на същата сметка (карта), от която е извършено плащането.

Вашият коментар

Shopping Cart