Cellavent Healthcare GmbH

Cellavent Healthcare е първата немска компания в света, която разработва безопасни и полезни хранителни добавки, които могат да се използват както превантивно, така и терапевтично.

Компанията постоянно се въздържа от използването на
ненужни и вредни добавки, които за съжаление се използват твърде често. Cellavent Healthcare винаги използва
най-високо качество и по-добри алтернативни суровини. Съставките са лабораторно тествани и в органично
високо качество.

Със силни партньори, учени и фармацефти, с множество лабораторни изследвания, компанията декодира
терапевтичните ползи от растителните вещества, семена, водорасли и корени. На тази основа разработва уникални
продукти с реална добавена стойност и истинска естественост. Cellavent винаги използва иновативни формули и най-нови
технологии, за да отговори на най- високите стандарти за качество.

Концепция за качество
1. Суровината:
Немската компания Cellavent инвестира много време в избора на правилната суровина и работи в тясно сътрудничество с експерти в областта на снабдяването със суровини.

2. Обработка:
Производството е винаги при фармацевтични висококачествени условия и съгласно GMP и IFS. Бързата обработка е също от съществено значение, защото предотвратява окисляването, реакция с кислорода.

3. Опаковката:
Чувствителните суровини могат да се окислят дори след производство. За да се предотврати това и да се гарантира най-добрата свежест по всяко време, продуктите са индивидуално опаковани в херметически затворени блистери.

4. Съхранение:
Съхраняването е винаги при контролирана температура при 7-12° C. Немската компания Cellavent гарантира поддържане на максимално високо качество и контрол в собствените си складове.

Като компания Cellavent отдава голям принос за опазването на климата. Тя се фокусира върху устойчивостта и се опитва да даде индивидуален принос във всяка точка от веригата на доставки, от производствения процес до логистиката. Cellavent Healthcare вижда себе си като устойчива, природосъобразна компания и се гордее, че може да документира това разбиране с цифри. Въпреки това е наясно, че има още много да се направи и че много повече трябва да се направи за околната среда и климата.

Показване на 1–16 от 56 резултата

Shopping Cart