Рекламации

На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на заявената от клиента при спазени всички условия на поръчката и ако е предявена своевременно в съотвествие със ЗЗП.

Ако при получаването на стока, тя е с нарушена или разпокъсана опаковка, рекламацията трябва да бъде направена още при самото получаване на стоката в присъствието на куриера. В този случай незабавно се обадете на тел. 02/4260988, +359897666580  или откажете да приемете стоката от куриера. Рекламацията се удостоверява със запис в товарителницата от получателя, в момента на получаване на пратката.

В случай на видима повреда на пратката в момента на нейното предаване се изготвя (в два еднообразни екземпляра) констативен протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и нейната опаковка. В този случай клиента може да откаже получаването на пратката или да я вземе на своя отговорност. В случай, че клиент приеме такава пратка и непредяви своите претенции пред куриера с получаването и отговорностите по рекламация се прехвърля към куриера, доставил пратката и клиента. При такива обстоятелства важат условията за рекламация на пратки на съответната куриерска фирма.

С предявяване на рекламация при спазени всички условия на магазина, както и всички действащи законови разпоредби, клиентът може да претендира:

1.за възстановяване на заплатената сума, или

2.за замяна на стоката с друга, или

Няма право на рекламация лице, което се явява трета страна при получаването на пратката и не е основния платец по нея.

Обслужването на рекламации става след изпращане на e-mail до office@pureroots.eu за предявяване на рекламация с описано подробно описание на причините за рекламацията.

След получаване на e-mail, Пюър Руутс връща отговор на клиента на посочен валиден email адрес. Запазваме си правото да не приеме констатацията на клиента ако прецени, че основанието му за рекламация е неоснователно или е следствие на неправилна употреба от страна на клиента.

В случай, че от получения e-mail не става ясно за причините по предявената рекламация Пюър руутс уведомява клиента за правата му по подходящ начин /телефон или валиден e-mail/. Клиентът връща закупения продукт по удобен за него начин и за негова сметка до офиса на фирмата.

В случай на приета рекламация, ние ще Ви върнем стойността на закупената стока на личната Ви банкова сметка.

В случай, че отхвърлим рекламацията, ще Ви уведомим с e-mail за причините за отказа.

С прочитането на тези условия и в последствие с използването на електрония магазин за покупки, вие като клиент безусловно се съгласявате с тях.

НАГОРЕ
СЛЕДВАЙ НИ

КОШНИЦА 0

СКОРО ПРЕГЛЕЖДАНИ 0

No products in the list.

Вход

Create an account

Your personal data will be used to support your experience throughout this website, to manage access to your account, and for other purposes described in our политика на поверителност.

Password Recovery

Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.